måndag 20 oktober 2008

bögtur

När jag var ung, och inte riktigt hade hittat ut ur garderoben använde jag mig av uttrycket " bögtur".


Idag har Mr. ShawnPierre haft bögtur.

För er som inte känner mig så är det så att jag varje måndag köper 5 tia-lotter och idag hade bögturen nått mig och jag skrapade fram inte mindre än 5000:-!!!!!


Välbehövliga pengar nu när jag ska köpa en ny vinterjacka och nya vinterskor!!


Välbehövligt tillskott i kassan.

Har ni förslag på vinterjackor?

Jag har några ideer, men allt känns så fult på:(


2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till vinsten!

Anonym sa...

Hej!
Har läst lite här inne hos dig nu & jag kände ett starkt behov av att tala om för dig vilken otroligt skön och rolig snubbe du verkar vara! Har skrattat som fan åt dina vitsiga inlägg, det e vardagshumor på hög nivå! ;-)
Ha det gött!
/C