fredag 17 oktober 2008

När saker och ting går som man vill

Var iväg på Hockey ikväll
Djurgården mötte Rögle På Hovet .
Jag kan från början säga att jag inte är ngn exert på ishockey.

Innan matchen satt vi på Röda Kvarn och tog ett par öl, nåväl i sanningens namn som den fjolla jag är drack jag ett par glas rött * fniss*

Hasse Hunk ( ja han är läcker) hade en genomgång av reglerna innan .. eller snarare han lärde mig det viktigaste.

Nu vet jag inte vad jag dravlat om hela detta inlägg, men alltså.
Jag skrattade hysteriskt när Nicke sa åt hockeyexpert Hasse att han missat Den viktigaste av alla regler.

Vilken då?, undrade vi alla

Butt-Ending sa nicke.
Jag vet inte om det var vinet eller att jag kände mig så träffad, men jag skrattade så att tårarna rann.

Nu blir det en dusch och sen i säng.
Klockan ringer vid 6
*Suck *

good niiite darlings!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Rött vin e ju så gott :)

jadu absolut inte mycket om jag säger så. Plugg lite hit och lite dit, annars ta det lugnt festa vara med kompisar :) du själv då ?

Anonym sa...

ja, jag vore galen om jag inte införskaffade dom ;) gick det bra att komma upp?

Anonym sa...

min klocka ringer

Anonym sa...

haha det där kan aldrig stämma. Det måste vara 16.01 =)

maria sa...

shit, vad ball namn du har!
Trevlig helg! =)