fredag 17 oktober 2008

Fredag

Äntligen är helgen här.

En lång arbetsvecka är slut och äntligen kan man slappna av i ett par dagar.

Ikväll blir det lite vindrickande hemma hos Carina och en eventuell utgång. hoppas att det finns några sugna singelkillar:)


Lördag blir nog en dag laddad med ångest och bakfylla, sen får vi se om vi styr upp lite sushi och vin hemma hos någon...

Vad ska ni göra i helgen?

Vad tror ni om denna outfit ikväll?



Skjorta- Hugo Boss 1200:-
Jeans- Levis 513 899:-
Skor- Nilssons 699:-


5 kommentarer:

Anonym sa...

Oj då! ja då vinner du =)

Anonym sa...

Skitsnygg outfit :) Min kväll ser ut som såhär att, jag ska va torris och plugga. Försöker även köra lite vit månad :) Ta ett glas vin för mig med? Ha en trevlig kväll!

maria sa...

nja, maria är det egentligen!

oh, det lät inte helt fel...själv ska jag iväg och starta upp en coronakväll nu! stay classy!=)

Anonym sa...

pluggar småföretagande :( Ja men jag har hållt i gång 3 månader nu varje kväll :) Ha såå kuuuul! kramar.

Anonym sa...

Snygg Outfit!,det blir nog en lugn hemmakväll för mig.