torsdag 16 oktober 2008

En fika på stan

Hemkommen från stan där jag träffade Lollo och Erik.


Vi fikade och hade det trevligt.


Lollo berättade att hon träffat en kille i helgen som var av modell större, om ni förstår vad jag menar;);)

Behöver jag berätta att jag ville höra alla detaljer?


Nu blir det en cykeltur mot gymmet där jag har tid med min personliga tränare Mats. Eller Mats med stjärten.... En stjärt man kan drömma om...

Dagens outfit:
Skjorta från Gevenchy paris 1400:-

Jeans från Acne 1250:-

Skor från Fred Perry 999:-


Ps. Lägg märket till Tejprullen *fniss* Ds.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Snygg outfit!

Anonym sa...

Snyggt ;) ska oxå skaffa mig dom där Jeansen :)

Anonym sa...

snyggt!

Anonym sa...

Finfint Outfit!! ;p men dyrt!

Dahlberg sa...

Ha, ha... "Mats med stjärten" En sådan PT skulle man vilja ha! ;)
Riktigt, riktigt snygg outfit!
Syns att du gillar mode!
Ha det bra!

Anonym sa...

HAHAH :) Hur menar du med att det känns som att gå i bara mässingen :P

Anonym sa...

Självklart ska jag göra det när jag köper :)