torsdag 23 oktober 2008

hemmaplan

Har precis återvänt hem från Paris.
JOBBET hade förlagt höstens konferens där.

Jag såg framför mig långa dagar, med mycket shopping.

Jag fick fel. jag har inte hunnit göra annat än att konferera, äta, duscha och sova.

Vi bodde glamoröst. 5 stjärnigt och roomservicen var grym.
Salami Brieost-smörgåsen har nog givit ytterligare 2 kilo på kroppen och ett extra kärlekshandtag:)

Nu ska jag duscha och krypa ner i min nybäddade säng.

Ha en fantastisk kväll darlings!!!

5 kommentarer:

Anonym sa...

jag tror du gillade inlägget lite i smyg ;)
sov gott när det blir dags.
Puss!!

Anonym sa...

Härligt! kan tänka mig att du saknar det:)?

Yes, jag har sminkat killar! såklart. Är utbildad till makeup artist.

Anonym sa...

svar: haha va? När och VAD ska du göra här? :D

Anonym sa...

Hej du! Läs gärna mitt senaste inlägg om varför jag blev så miljövänlig som jag är idag. Och framförallt, vad ska jag göra i framtiden med miljö? Ha det bra

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.