söndag 19 oktober 2008

håll käft och sug kuk bögjävel

Vissa böghatare är ju bara för mycket...


För den tid sen hamnade jag i en hetsig situation med några " skinnhuvuden" på krogen.


Det är svårt för mig som bögfjolla att se alltför hotfull och kunna kläcka ur mig " du ska bara sitta ner å hålla käft"


Nåväl detta var inte vad jag skulle skriva.


Min tes är att folk med mycket hat i sig , typ skinnhuvuden, har en lägre iq, eller åtminstone ett sämre ordförråd än normalbegåvade människor.


Diskussionen var ju defenetivt slut när jag efter att skinnhuvud 1 , den största alphahanen av de alla, sa:

" Håll käft och sug kuk, bögjävel"


hur skulle nu det gå till.


Dagens bögtips, förlåt mig boktips är således:
sleep tight!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tack, tack tack :) Kvällsmålet var underbart gott! Ha en skön natt, om du är vaken annars får du ha en härlig morgondag!

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...

jo för syrran blir det självklart vin!