söndag 19 oktober 2008

sleepless

När man festat hårt en kväll, blir ju effekten dagen efter att man är ett riktigt vrak.
man sover bort hela dagen och nu är jag pigg som en 5åring en julaftonsmorgon...

Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på. dricka kaffe känns överkurs, se någon film.. tjae.. kanske.. eller varför inte bli lite kompis med grannarna och börja städa kl 6 på morgonen...

Jag tror att jag ska försöak sova en stund till.. om det nu går.... men först en dusch...

lustigt också det där med hur man blir kåt som en avelshingst när man druckit alkohol... finns det någon som vill komma över på lite morgonvin... tveka inte att höra av er... speciellt grabbar*fniss*

2 kommentarer:

Anonym sa...

jo tack seg är man efter fest... jag drack tyvärr upp all skumpa själv!

Anonym sa...

ja visst fan ät det trist, men det behövs ibland så men får lite grepp om tillvaron;P